تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3772067
شناسه : 3772067
تاریخ :
جزئیاتی از برنامه‌های جدید شبکه سه/یک شگفتانه و یک چهارپایه! اقتصاد ایران: شبکه سه با برنامه‌های جدیدی از جمله «چهارپایه» و شگفتانه‌های تازه به استقبال مخاطبان می‌رود، در حالی که نکته‌ای هم برخی کارشناسان درباره رده‌بندی سنی صحنه‌های استرس‌زای برنامه «عمارت» مطرح می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره یک برنامه در شبکه سه سیما گمانه‌زنی می‌شود که یک برنامه سرگرم‌کننده در حوزه کتاب است. گفته می‌شود قرار است سیدبشیر حسینی، خسرو معتضد و فاضل نظری به عنوان کارشناس در آن حضور داشته باشند. حتی از نام داور سابق برنامه «عصرجدید» به عنوان گرداننده برنامه، یاد می‌کنند. 

این برنامه «داستان شد» نام دارد و برخی از رسانه‌ها عنوان می‌کنند این برنامه قرار است جایگزین «کتاب باز» باشد. برنامه‌ای که این روزها با یک فضایی دیگر سر از شبکه نمایش‌خانگی درآورده است.

مهدی بلوکات قائم‌مقام شبکه سه سیما اعلام کرده که «داستان شد» برنامه‌ای سرگرم‌کننده با محوریت کتاب، تلاش می‌شود تا سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) در 17 ربیع الاول، روانه آنتن شود.

به گفته بلوکات،  برنامه "چهارپایه" هم برنامه‌ای طنز است که با حضور علی صادقی، یوسف تیموری، کاظم نوربخش و قدرت‌اله ایزدی (رشید) تولید و پخش می‌شود.

قائم مقام شبکه سه سیما همچنین خاطرنشان کرد: برنامه‌‌های "سمت خدا" و "طبیب" هم در ماه ربیع الاول، ان شاء الله با فضایی جدید روی آنتن خواهند رفت.

این روزها شبکه سه سیما «عمارت» را به عنوان جدیدترین برنامه از شبِ اول ربیع‌الأول روانه آنتن کرده است. برنامه‌ای با موضوع تردستی که با حضور پژمان بازغی، ملیکا زارعی، لیلا اوتادی و وحید شمسایی و با اجرای سعید فتحی روشن بازتاب‌های خوبی را به همراه داشته است. برخی از کارشناسان البته این پرسش را داشته‌اند که آیا صحنه‌های استرس‌زای این برنامه درجه‌بندی سنی خواهد شد یا یک هشداری برای مخاطبی که احتمالاً مشکلات قلبی و ناراحتی‌های جسمی دارد که نمی‌تواند بیننده چنین صحنه‌هایی باشد به عنوان زیرنویس قرار خواهد گرفت؟

پیش از این در برنامه «عصرجدید» و چند برنامه دیگر که لحظات شوکه‌کننده و اصطلاحاً هیجانی داشت یک نوع هشدار و درجه‌بندی زیرنویس می‌شد؛  حتی در سریال‌های تلویزیونی هم این اتفاق می‌افتد که جزو استانداردهای ساخت برنامه و سریال است؛ باید دید شبکه سه در ادامه پخش عمارت» چنین تمهیدی را قائل می‌شود؟

انتهای پیام/