تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3772066
شناسه : 3772066
تاریخ :
تمدید زمان شرکت در جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران اقتصاد ایران: با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان در سراسر کشور، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران تمدید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به تقاضای تمدید مهلت ارسال آثار از سوی متفاضایان به دبیرخانه جشنواره، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار را تا  روز شنبه 7 مهرماه 1403 تمدید کرد.

پیش از این قرار بود تا روز سه شنبه 20 شهریورماه روند ثبت نام و ارسال اثر صورت بگیرد.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در سه بخش «موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و پیانو» آثار خود را در تارنمای جشنواره به نشانی Tehran.farhang.gov.ir ثبت کنند.

باتوجه به جدول زمان‌بندی اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله داوری حضوری روز  9 مهر ماه از طریق تارنمای جشنواره اعلام و داوری حضوری جشنواره در بخش گروه نوازی موسیقی ایرانی و جهانی در روزهای 12 و 13 مهر ماه و در بخش پیانو 19 مهر ماه برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که در سطح استان تهران برگزار می‌شود هنرمندان در قالب گروه‌نوازی حضور داشته و در بخش‌های موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی به رقابت می‌پردازند.

جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان تهران به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن موسیقی استان و به منظور ایجاد فضایی رقابتی و تشویق هنرمندان موسیقی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/