تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772065
شناسه : 3772065
تاریخ :
دیدار وزیر ورزش با رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی در پاریس اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به پاریس جهت حضور در پارالمپیک ٢٠٢٤، با رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد دنیامالی، امروز (شنبه) در دیدار خود با رئیس فدراسیون جهانی در خصوص توسعه ورزش کانوئینگ در ایران صحبت و همچنین نگرانی خود را در خصوص این رشته ورزشی در آسیا ابراز کرد و گفت: این رشته در آسیا باید توسعه پیدا کند و یکی از برنامه‌های من، توسعه این ورزش در ایران است.

رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی در واکنش به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: همچنان که در گذشته حامی این ورزش بودید، تقاضا دارم که در مدت مسئولیت‌تان هم این کار را انجام دهید. ایران یکی از قدرت‌های منطقه در این رشته ورزشی است و تقاضا دارم که حمایت‌های خود را صورت دهید تا این رشته ورزشی بیش از پیش در آسیا توسعه پیدا کند. بسیار خوشحالیم که یک نفر از اعضای خانواده قایقرانی، به عنوان وزیر ورزش و جوانان مشغول به خدمت است.

دنیامالی همچنین با دیگر اعضای فدراسیون جهانی قایقرانی دیدار داشت و این اعضا انتخاب او را به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفتند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با ورزشکاران پاراکانوی ایران در رقابت‌های پارالمپیک دیدار داشت. در این دیدار دنیامالی آرزوی سلامتی و توفیق برای ورزشکاران داشت تا در رقابت‌های پیش رو، عملکرد موفقیت‌آمیزی به ثبت برسد.