تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3772047
شناسه : 3772047
تاریخ :
انبارهای تسلیحاتی ارتش اوکراین زیر آتش روسیه اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه از هدف قرار دادن کارگاه و انبارهای تسلیحاتی ارتش اوکراین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه در گزارشی اعلام کرد که کارگاه‌های تولید سلاح، انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه خارجی و زیرساخت‌های فرودگاه نظامی اوکراین را هدف قرار داده است.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که هوانوردی عملیاتی تاکتیکی روسیه، هواپیماهای بدون سرنشین، نیروهای موشکی و توپخانه، کارگاه‌های تولید قطعات موشک‌های عملیاتی تاکتیکی، پهپادها، انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه ای خارجی، مرکز ارتباطات ماهواره‌ای نیروهای مسلح اوکراین به دست نیروهای روسیه هدف قرار گرفت.

بنا به این گزارش، در این حملات زیرساخت‌های فرودگاهی، محل استقرار نیروی انسانی و تجهیزات نظامی اوکراین در ۱۳۹ منطقه مورد حمله قرار گرفت.

در این گزارش آمده است که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین سه بمب هدایت شونده «هامر» ساخت فرانسه، چهار موشک ساخت آمریکا و ۳۰ پهپاد را سرنگون کردند.

بنا به این گزارش، گروه رزمی موسوم به «دنپر» تجهیزات و نیروهای نظامی نیروهای ارتش اوکراین را در مناطق نوودانیلووکا و پیاتخاتکی در استان زاپروژیا و خرسون هدف قرار دادند.