تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772043
شناسه : 3772043
تاریخ :
کارهای بزرگی در حوزه سلامت استان بوشهر انجام‌ شده است اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: کارهای بزرگی در حوزه سلامت استان بوشهر با همکاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف رقم خورده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در آئین بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: تخت‌های بستری بیمارستانی استان بوشهر در دولت سیزدهم افزایش داشته است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ۴۰۰ تخت بیمارستانی در قالب سه بیمارستان در نقاط مختلف استان بوشهر در حال راه‌اندازی است.

محمدی زاده اضافه کرد: سه بیمارستان در نقاط مختلف استان بوشهر با زیر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دولت قبل تحویل و طی سه سال به ۵۰ درصد پیشرفت رسیده است.

استاندار بوشهر افزود: بیمارستان زینبیه در شهرستان دشتی نیز در دولت سیزدهم توسعه‌یافته است و همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی بیمارستان‌های کنگان و عسلویه آغاز شد.

کارهای بزرگی در حوزه سلامت استان بوشهر انجام‌ شده است

وی با بیان اینکه ۱۸ پانسیون پزشکی در هفته دولت افتتاح و ساخت ۲۴ واحد دیگر آغاز شد اضافه کرد: در کنار راه‌اندازی ۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان بوشهر عملیات اجرایی ساخت ۴۰۰ تخت دیگر آغازشده و نوسازی و تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی استان بوشهر از دیگر اقدامات سه سال دولت سیزدهم است.

محمدی زاده اظهار داشت: آنچه در استان بوشهر در حال انجام است، مجموعه‌ای از دستاوردهای در حوزه‌های زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که با همکاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف رقم خورده است.

استاندار بوشهر گفت: چکیده خدمات انجام شده در دولت شهید رئیسی به‌زودی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ می‌رسد.

کارهای بزرگی در حوزه سلامت استان بوشهر انجام‌ شده است

وی تصریح کرد: تأسیسات آب‌شیرین‌کن در تنگستان، دیر، عسلویه، نیروگاه اتمی، بنک با ظرفیت تولید بیش از ۱۲۰ هزار مترمکعب آب شرب در حال اجراست که دولت چهاردهم آن را تکمیل و وارد مدار می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس، طرح‌های عمرانی متعددی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیاتی می‌شود خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در دولت سیزدهم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده به‌خوبی دنبال شد و بدون تردید در دولت چهاردهم با حضور پزشکیان تداوم می‌یابد.