تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772023
شناسه : 3772023
تاریخ :
پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه‌های عمرانی تبلیغات اسلامی قزوین اقتصاد ایران: قزوین- معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان قزوین از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه های عمرانی این سازمان در استان قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مرتضی اصغری خانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عملکرد حوزه عمرانی تبلیغات اسلامی استان قزوین تأسیس ۴ واحد خانه عالم در شهرستان‌سفلی - الموت، اسلام‌آباد-آبیک، محمودآباد علمخانی و کلج بود که از محل اعتبارات تملک سرمایه سال ۱۴۰۲ تکمیل و در فاز بهره برداری قرار گرفت.

معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: همچنین سایر پروژه‌های عمرانی سازمان تبلیغات استان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ دارای پیشرفت فیزیکی به میزان ۳۰ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد خانه‌های عالم قابل بهره‌برداری به ۸۰ واحد رسیده است افزود: تملک ۴ قطعه زمین در مجموع به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال بود که به تفکیک شامل پروژه الموت - کلمین ۲۰۰ متر مربع، الموت - جوییک ۹۰ متر مربع، بوئین زهرا- ولدآباد، ۲۰۰ متر مربع و آبیک_ خرم پشت ۲۰۰ متر مربع است.

این مسئول مطرح کرد: در حوزه اداری اقداماتی نظیر عقد قراردادهای تأمین نیروی انسانی (شرکتی)، عقد قرارداد بیمه مکمل درمان به‌روز بودن سامانه جامع نیروی انسانی و برگزاری جشن ویژه سالروز تأسیس سازمان برای خانواده پرسنل انجام شده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه انفورماتیک سازمان تبلیغات تصریح کرد: به‌روزرسانی سیستم‌های سخت‌افزاری در استان و ارتقا شبکه داخلی و بهره برداری از فیبر نوری از عملکردهای حوزه انفورماتیک سازمان تبلیغات بود.

این مسئول گفت: در حوزه مالی، اقدامات ما در مواردی چون ایجاد تحول اساسی در نحوه ثبت و صدور اسناد مالی، مدیریت و اولویت‌بندی هزینه‌کرد منابع مالی با رویکرد پرهیز از ایجاد تعهدات مازاد، تسویه مطالبات مربوط به سنوات گذشته، تمرکز بر استفاده از منابع مالی داخلی برای تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمانی، اخذ تخصیص استانی از سرفصل اعتبارات تملک سرمایه‌ای برای پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی برای نخستین بار و هزینه‌کرد صحیح و به‌موقع اعتبارات موافقت‌نامه تملک سرمایه‌ای تعریف می‌شود.

وی در پایان گفت: از دیگر اقدامات مالی سازمان تبلیغات می‌توان به نوسازی و خرید خودروهای اداری از جمله خرید و تحویل یک دستگاه خودروی سمند و سورن پلاس، مراحل پایانی خرید یک دستگاه خودروی دیگر، آنالیز هزینه‌های مربوط به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی، رایزنی و استفاده از ظرفیت‌های مادی برون سازمانی در تحقق فعالیت‌های فرهنگی و پرداخت کامل و به‌روز مطالبات کارکنان در چهارچوب موافقت‌نامه هزینه‌ای استان اشاره کرد.