تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3772020
شناسه : 3772020
تاریخ :
بازگشایی مجدد مجموعه ورزشی شهید ملاباقری پس از ۷ سال اقتصاد ایران: مجموعه تفریحی ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری، با مساحتی حدود ۲۸۸۰ مترمربع، پس از ۷ سال مجدداً به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری بعدازظهر امروز با حضور احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران و مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد.

مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به موقعیت جغرافیایی مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری (مهروزان سابق) اظهار کرد: به همت همکارانمان در شرکت واحد اتوبوسرانی، مجموعه ورزشی فرهنگی مهرورزان که اکنون به نام شهید محمدرضا ملاباقری مزین است، امروز پس از هفت سال دوباره به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: مجموعه ورزشی با مساحت 2,884 مترمربع، شامل سالن توپی به مساحت 625 مترمربع با زمین ورزش چندمنظوره برای رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال و دارای سکوی تماشاچیان است. همچنین، سالن آبی این مجموعه به مساحت 795 مترمربع شامل استخر، سونا و جکوزی است. این مجموعه در سال 1384 تأسیس شد و از 11 دی‌ماه 1402 فرآیند بازسازی آن آغاز شد. امروز، 17 شهریورماه، این مجموعه مجدداً به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: مجموعه ورزشی همچنین دارای سالن بدنسازی به مساحت 260 مترمربع و سالن‌های ورزشی هوازی شامل ایروبیک، فیتنس و... است. علاوه بر این، مجموعه دارای پارکینگی به مساحت 220 مترمربع است.

علیزاده ادامه داد: مجموعه ورزشی اشاره شده از سال 97 و با آغاز کرونا تعطیل شد و امروز پس از هفت سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که البته ما تلاش داشتیم که سال گذشته این مجموعه را مورد بهره‌برداری قرار بدهیم اما به دلیل محدودیت‌های مالی بهره‌برداری مجدد از این مجموعه به تعویق افتاد و امروز این اتفاق انجام خواهد گرفت.

وی افزود: مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری به‌طور کامل بازسازی و توسعه یافته است. این مجموعه که شامل بخش‌های آبی و سالن‌های ورزشی است، می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی منطقه 14 ایفا کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه بنا بر گزارشات منطقه 14 از جمله مناطق کم‌برخوردار از حیث مجموعه ورزشی محسوب می‌شود، گفت: با بهره‌برداری مجدد از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری، شهروندان منطقه 14 و همکاران ما در شرکت اتوبوسرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، سید احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران نیز ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته توسط شرکت اتوبوسرانی تهران به‌ویژه مدیرعامل این مجموعه جهت بهره‌برداری مجدد از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری اظهار کرد: خانواده بزرگ اتوبوسرانی شایسته دریافت خدمات متعددی هستند و ما در تلاشیم تا در این مسیر، خدماتی شایسته به همکارانمان در شرکت اتوبوسرانی ارائه کنیم.

وی با اشاره به رویکرد این دوره از مدیریت شهری در قالب بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه های تعطیل شده، ادامه داد: از ابتدای این دوره مدیریت شهری و در طول سه سال گذشته، برخی مجموعه‌های ورزشی به دلایلی مانند شیوع کرونا و موارد دیگر بلااستفاده مانده بودند. تلاش شده است تا با بازسازی این مجموعه‌ها، دوباره در چرخه خدمت‌رسانی قرار گیرند.

عضو شورای شهر تهران همچنین گفت: احداث مجموعه‌های ورزشی کار دشواری نیست، اما نگهداری و حفظ آن‌ها به‌مراتب چالش‌برانگیزتر و حیاتی‌تر است. از همین رو، ما نیز تلاش کرده‌ایم تا مجموعه‌های بلااستفاده را بازسازی کرده و دوباره در چرخه خدمت‌رسانی قرار دهیم.

علوی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری مجدد از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری گفت: مجموعه حاضر پس از هفت سال در منطقه 14 به بهره‌برداری می‌رسد، در حالی که پیش از این، دو مجموعه استخر ایثارگران و مجموعه ورزشی محمدرضا ملاباقری در این منطقه فعال بوده‌اند. مجموعه ملاباقری که سال‌ها بلااستفاده مانده بود، با افتتاح مجدد می‌تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/