تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772015
شناسه : 3772015
تاریخ :
فعالیت بیش از ۱۲۷ مبلغ و مبلغه در مواکب اربعین استان کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به فعالیت تبلیغی در ایام منتهی به اربعین حسینی در مواکب گفت: امسال ۱۲۷ مبلغ و مبلغه در مواکب اربعینی استان کرمانشاه فعالیت داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری توفیق شد در مجموعه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مسئولیت کمیته فرهنگی اربعین در ستاد اربعین کرمانشاه بر عهده این اداره کل باشد.

وی ادامه داد: در ۲ حوزه فضاسازی و نورپردازی مسیر زائران در استان کرمانشاه به ویژه در منطقه مرزی خسروی با توجه استقبال تردد شبانه زائران اقداماتی انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته گروه‌های تبلیغی فعال نیز در مواکب حضور یافته و فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی مناسب با ایام اربعین ارائه شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی خوبی با مجموعه استانداری کرمانشاه در ایام اربعین و کمیته فرهنگی شکل گرفت.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبار ۵ میلیارد تومانی کمیته فرهنگی به حساب استانداری کرمانشاه واریز و در حدود ۳.۵ میلیارد آن با شرایط خاصی توسط پیمانکار مشخص شده در استان کرمانشاه هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ باقی مانده اعتبار کمیته فرهنگی ستاد اربعین، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته باقی مبلغ به صورت خرید فاکتوری انجام گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین به برپایی موکب هایی ویژه کودک و نوجوان در مسیر زائران در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این موکب ها توسط مبلغین مستقر در موکب ها هدایایی ویژه قشر کودک و نوجوان در بین زائران توزیع شد.

وی با ارائه پیشنهادی از متولیان خواست که در صورت وجود راهکارهای قانونی اعتبارات در نظر گرفته شده برای کمیته‌های فرهنگی ستاد اربعین در استان‌های دارای مرز مشترک با کشور عراق مستقیماً در اختیار این کمیته‌ها قرار گیرد.