تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3771994
شناسه : 3771994
تاریخ :
نتانیاهو مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی است اقتصاد ایران: عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که نتانیاهو مانع رسیدن به هرگونه توافق است و او مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که نتانیاهو مانع رسیدن به هرگونه توافق است و او مسئول کشته شدن اسرای اسرائیلی است.

وی افزود: ما هیچ شروط جدیدی بعد از موافقت با طرح پیشنهادی بایدن ارائه نداده‌ایم. همه می‌دانند مانع اصلی پیش روی رسیدن به توافق شخص نتانیاهو است. نتانیاهو هیچ موافقتی یا تصمیم‌گیری در مورد مسائل اساسی مرتبط با آتش‌بس و محور فیلادلفیا، نتساریم و ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه انجام نداده است.

بدران تاکید کرد: ما مصمم به رسیدن به توافقی برای پایان جنگ هستیم و به آنچه قبلاً بر سر آن توافق کرده‌ایم، پایبندیم. قتل فعال آمریکایی ترکیه‌ای توسط رژیم صهیونیستی کاملاً عمدی بود و این شیوه تعامل این رژیم با هر کسی است که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کند.

وی بیان کرد: شکنجه و آزار و اذیت اسرای فلسطینی در زندان مجدو، دلیلی بر تجاوزات سیستماتیک رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین است. ما حق طبیعی خود را در زمینه مقاومت و پایداری در برابر رژیم اشغالگر و مقابله با طرح‌های این رژیم برای نابودی قضیه فلسطین چه در غزه و چه در کرانه باختری انجام می‌دهیم. تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان کرانه باختری هرگز ملت فلسطین را از ادامه مقاومت باز نمی‌دارد.

بدران گفت: انتظار از تشکیلات خودگردان فلسطین بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون انجام داده است. ما همراه با همه گروه‌های فلسطینی در پکن به توافق رسیدیم و به وضوح اعلامیه‌ای در مورد تشکیل دولت وفاق ملی صادر کردیم و توافق کردیم که همه شیوه‌های مقاومت حق مشروع ملت فلسطین است.