تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3771963
شناسه : 3771963
تاریخ :
شناسایی و توقیف ۴ دستگاه حفاری ضربه ای غیرمجاز اقتصاد ایران: مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از شناسایی و توقیف ۴ دستگاه حفاری ضربه ای غیرمجاز در حال حفاری طی یک روز کاری در محدوده عملکرد این امور، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، وحید مرادی نسب تصریح کرد: با تلاش واحد بازرسی و نظارت امور منابع آب تهران و پردیس، ۴ دستگاه حفاری ضربه‌ای غیر مجاز در حال حفر ۴ حلقه چاه غیرمجاز در حوزه عملکرد این امور طی یک روز کاری شناسایی و با اخذ دستور قضائی توقیف و از ادامه حفاری چاه‌های غیر مجاز جلوگیری به‌عمل آمد.

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس با بیان اینکه گروه‌های گشت و بازرسی این امور با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب‌های سطحی و زیر زمینی را رصد کرده و از این اقدام جلوگیری می‌کنند، تاکید کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت تمام با آن برخورد می‌شود.

مرادی نسب خاطر نشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب تهران و پردیس با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.