تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771954
شناسه : 3771954
تاریخ :
دو سرمربی نام آشنا گزینه‌های جانشینی نکونام شدند اقتصاد ایران: باشگاه استقلال به دنبال سرمربی با رزومه و آشنا به شرایط این تیم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری فارس: عدم نتیجه گیری مناسب و همچنین نمایش پرانتقاد تیم استقلال در فصل جدید لیگ برتر که نشان می‌دهد نسبت به سال گذشته هیچ پیشرفت فنی (با وجود خریدهای خارجی و بیشتر نسبت به فصل گذشته) در تیم به وجود نیامده، مهمترین دلیل مدیران و مسئولان باشگاه استقلال برای پایان همکاری با جواد نکونام است.

هرچند که نظر مدیریت باشگاه در ابتدا بر این بود تا با قرار گرفتن یک دستیار خارجی خوب در کادرفنی آبی‌ها همکاری با نکونام ادامه پیدا کند اما اتفاقاتی مانند مصاحبه شب گذشته و تجمع امروز برخی افراد مقابل ساختمان باشگاه، باعث شد تا تصمیم قطع همکاری با سرمربی فعلی قطعی شود.

در این بین با وجود اینکه از روز گذشته نام ایوایلو پتف سرمربی بلغارستانی و البته بدون رزومه قابل توجه، برای سرمربیگری استقلال مطرح شده اما گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو و آندرِآ استراماچونی گزینه‌های دیگری هستند که مسئولان باشگاه به صورت جدی بازگشت یکی از آن‌ها به تیم آبی پوش تهران را پیگیری می‌کنند.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند در وضعیت کنونی بهتر است فردی سرمربی استقلال شود که علاوه بر کارنامه قابل توجه و محبوبیت بین هواداران، شناخت خیلی خوبی هم از شرایط فوتبال کشور و استقلال داشته باشد تا بتواند در کوتاهترین زمان، شرایط خوبی را در تیم ایجاد کند.

قرار است ظرف 48 ساعت آینده، مدیریت باشگاه استقلال تصمیم نهایی خودش را درمورد انتخاب سرمربی، اتخاذ و آن را اعلام کند.

البته این در حالیست که هنوز هیچ ابلاغ رسمی به نکونام درخصوص قطع همکاری داده نشده و همچنان مشخص نیست وضعیت نیمکت استقلال تا شروع مجدد مسابقات لیگ برتر به چه سرانجامی می‌رسد.

 

پ