تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771930
شناسه : 3771930
تاریخ :
آقای نیکبخت واحدی، شما دستت به دهنت می‌رسد، بی‌خیال اقتصاد ایران: چند سالی است که حضور برخی چهره‌های مطرح ورزشی در آگهی‌های تبلیغاتی به یک شغل پردرآمد برای سلبریتی‌ها تبدیل شده است که صد البته منتقدانی هم دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: چند سالی است که حضور برخی چهره‌های مطرح ورزشی در آگهی‌های تبلیغاتی به یک شغل پردرآمد برای سلبریتی‌ها تبدیل شده است که صد البته منتقدانی هم دارد.

نمونه بارز یکی از چهره‌های مشهور فوتبالی که مدتی است خود را در تیزرهای تبلیغاتی یکی از برندهای معروف لوازم خانگی غرق کرده است، کسی نیست جز علیرضا نیکبخت واحدی، ملی پوش سابق تیم ملی و بازیکن اسبق تیم استقلال.

مازیار معاونی، منتقد سینما در همین زمینه در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

ای کاش چهره ها اینگونه خود را ارزان خرج نمی کردند و به همان حضور روی بیلبردهای تبلیغاتی رضایت می دادند. نیک بخت واحدی بازیکن باکیفیتی بود که در مجموع تصویر مثبتی در حافظه فوتبالی من به یادگار گذاشته بود ولی حالا که با تبلیغ یک فروشگاه فرش دائم مجبور به دیدنش در یک آگهی تکراری تبلیغاتی هستم که طوری تنظیم شده  که جلو  نمی رود و اغلب باید حداقل ۶ ثانیه تماشای صدا و تصویرش در یک تیزر تبلیغاتی را تحمل کنم حس بد و ناخوشایندی به من می دهد. پول خوب است. ولی چهره هایی مثل او که دستشان به دهن شان می رسد نباید اینگونه خود را ارزان خرج کنند و اگر هم چنین قراردادهایی می بندند برای زمانی کوتاه باشد که خود را از سکه نیاندازند.

آقای نیکبخت واحدی، شما دستت به دهنت می‌رسد، بی‌خیال

پ