تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771893
شناسه : 3771893
تاریخ :
ضرورت آموزش هویت ملی به دانشجویان و دانش آموزان اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت آموزش هویت ملی به دانشجویان و دانش آموزان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی استان در تبریز افزود: ترویج احساس هویت ایرانی‌اسلامی در بین نسل جوان وظیفه اساسی متولیان آموزشی و دستگاه تعلیم‌وتربیت است.

وی ادامه داد: در این روند احترام به پرچم سه‌رنگ کشورمان و احساس عزت و افتخار به ایرانی بودن و وطن‌پرستی مهم است که البته این مسائل با توصیه و حرف حاصل نمی‌شود، بلکه باید این موارد را به دانش‌آموز و دانشجویان به شکل اصولی تعلیم داد.

محمدی افزود: در سال‌های گذشته حدود ۱۰ هزار معلم در استان جذب شده‌اند که این نشان‌دهنده ضرورت اهمیت و توجه به دستگاه تعلیم و تربیت است، هرچند باز دچار کمبود معلم هستیم که امیدواریم این مشکل نیز هرچه سریع‌تر حل شود.

وی با اشاره به جایگاه و نقش معلمان در تعلیم نسل جامعه گفت: برطرف‌کردن مشکلات این قشر، وظیفه ماست و در این راستا طرح رتبه‌بندی معلمان اجرا شد که امیدواریم باز شاهد بهتر شدن وضعیت رفاهی و معیشتی معلمان در جامعه باشیم.

محمدی با اشاره به طرح جذب و اشتغال نیروی انسانی نخبه و مستعد در آموزش‌وپرورش ادامه داد: این مهم می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای کیفی حوزه آموزش داشته باشد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در حمایت از دولت گفت: تا آخرین دقایق مسئولیت باید صادقانه به دولت کمک کنیم؛ زیرا که کمک به دولت کمک به‌نظام است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید راه‌های ارتباط با دانشجویان به‌خصوص دانشجویان جدیدالورود را تقویت کنیم تا شاهد نسلی موفق، آگاه و نخبه در کشور باشیم.