تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771861
شناسه : 3771861
تاریخ :
پرداخت ۲میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان فرانشیز درمانی بیماران هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فرانشیز هزینه‌های درمانی بیماران عادی و صعب العاج تحت حمایت این نهاد خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره در این خصوص اظهار کرد: کمیته امداد استان برای کمک به تأمین هزینه‌های درمانی بیماران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی به ایشان پرداخت کرده است.

وی افزود: از این میزان هزینه‌های درمانی پرداخت شده مبلغ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان برای پرداخت ۷۶۱ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۶۶۰ میلیون تومان برای پرداخت کمک هزینه‌های فرانشیز اسناد درمانی و بهداشتی ۳۷۷ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: هم اکنون تعداد یک هزار و ۶۴ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان هستند و این نهاد مقدس تلاش می‌کند با فراهم آوردن شرایط مطلوب و تأمین بودجه لازم برای پرداخت هزینه‌های درمانی آنان و همچنین کمک‌های مسئولین ذی ربط درمانی، بستری مناسب برای کاهش آلام و دغدغه‌های این قشر از مددجویان و مشکلات آنان ایجاد کند.

این مقام مسوول ادامه داد: مردم نیک اندیش و خیرین معزز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* در کمک به تأمین بودجه لازم و پرداخت کمک هزینه‌های درمانی به بیماران نیازمند مشارکت داشته باشند.