تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771850
شناسه : 3771850
تاریخ :
۱۱پروژه با اعتبار ۲۵۰۰میلیاردریال در صباشهر آماده بهره برداری است اقتصاد ایران: شهریار- رئیس شورای صباشهر گفت:در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی، بهداشتی و درمانی و امنیت اجتماعی شهروندان ۱۱ پروژه با اعتبار بالغ بر د هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درصباشهر آماده بهره برداری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فهیمه صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های شورای شهر و شهرداری صباشهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و پیگیری همکارانم در شورای شهر و همچنین تلاش‌های شهردار و پرسنل شهرداری صباشهر و حمایت و همکاری‌های فرماندار شهریار جهت افزایش سرانه‌های ورزشی و بهداشتی و درمانی و امنیت اجتماعی شهروندان پروژه‌هایی را تعریف کردیم.

وی در ادامه به جزئیات تعدادی از پروژه‌ها پرداخت و ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها سوله ورزشی چند منظوره شهدای خدمت است، که بزرگترین سوله ورزشی شهریار با مساحت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع است.

رئیس شورای شهر صباشهر گفت: برای این سوله اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: سوله ورزشی چند منظوره شهید علی مرادی یکی دیگر از پروژه‌های ما با مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است.

صالحی با بیان این که اولین خانه کشتی صباشهر هم آماده بهره‌برداری است، گفت: سوله خانه کشتی صالحین (اولین خانه کشتی) به مساحت ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.» صالحی زمین چمن شهرک بهاران را به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی شهرداری و شورای شهر اعلام کرد و گفت: «زمین چمن شهرک بهاران به مساحت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: اولین زمین اسکیت صباشهر به مساحت ۹۲۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و اولین زمین والیبال ساحلی به همراه نمازخانه و سرویس بهداشتی و نگهبانی با مساحت ۱۱۵۰ مترمربع از دیگر پروژه‌های ما است.

صالحی در ادامه به پروژه‌های درمانی شورای شهر و شهرداری صباشهر اشاره کرد و افزود: ساختمان درمانگاه شبانه روزی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با زیربنا ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیاردریال و ساختمان اورژانس ۱۱۵ در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنا ۱۳۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

به گفته رئیس شورای شهر صباشهر آمفی‌تئاتر روباز صباشهر به مساحت ۱۸۰ مترمربع همچنین از پروژه‌های هنری است که به زودی مردم عزیز صباشهر می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به آسفالت معابر در سطح شهر و محور اصلی آدران -شهریار اشاره و بیان کرد: با پیگیری همکارانم در شورا و تلاش در شهرداری معابر در سطح شهر و محور اصلی آدران- شهریار با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال آسفالت شد، که در تاریخ صباشهر بی نظیر است.

صالحی همچنین پروژه‌هایی که برای افزایش امنیت اجتماعی مردم صباشهر آماده بهره‌برداری است، را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای افزایش امنیت اجتماعی مردم عزیز صباشهر، اتاق مانیتورینگ و پایش تصویری شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار قرار دادیم که هم اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: روشنایی معابر محلات کبودین و اسلام آباد و… که شامل پایه چراغ و ۴ برج نوری است، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها ما است.