تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771849
شناسه : 3771849
تاریخ :
رفتار وقیحانه سفیر استرالیا در هیچ دینی مورد تایید نیست اقتصاد ایران: بردسکن- رییس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: رفتار وقیحانه و خارج از عرف سفیر استرالیا در انتشار عکسی موهن از یک رفتار غیر انسانی که در هیچ دین و آئین الهی مورد تأیید نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام هادی شکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اقدام وقیحانه سفیر استرالیا در دفاع از همجنس‌گرایی و عدم احترام به قوانین اسلامی و داخلی کشور را که موجب جریحه دار شدن قلب ایرانیان در اقصی نقاط این کشور اسلامی گردید را به شدت محکوم می‌کنم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن از دستگاه‌های متولی به ویژه وزارت محترم امور خارجه خواست تا با برخورد قاطعانه با این کار غیر اخلاقی از ادامه این حرکت‌های خلاف عرف دیپلماتیک جلوگیری نماید.

وی با بیان اینکه بی شک لازمه حضور یک سفیر در هر کشوری رعایت آداب و رسوم و احترام به عقاید آن مرز و بوم بوده، افزود: کسانی که خلاف این رویه را انجام دهند یقیناً در این کشور جایگاهی نداشته و ندارند.

شکاری ادامه داد: حرکت سفیر استرالیا نقض آشکار مبانی دینی و اعتقادی کشور عزیزمان ایران است و برخورد مناسب و قاطع با این رفتار می‌تواند از ادامه این رفتارهای زشت و ناپسندی جلوگیری کند.