تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3771826
شناسه : 3771826
تاریخ :
کشف ۵۵ کیلوگرم حشیش در محورهای مواصلاتی پایتخت اقتصاد ایران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۵۵ کیلو حشیش و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار مواد افیونی در محورهای مواصلاتی شهر تهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارد آن را به تهران انتقال دهد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی مسیر تردد وی تیمی متشکل از مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام و محورهای مواصلاتی را به شهر تهران را تحت کنترل در آوردند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت متهم در محدوده در بزرگراه آزادگان تهران مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه در بازرسی از متهم ۵۵ کیلوگرم حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.