تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3771798
شناسه : 3771798
تاریخ :
نصیبی: چمن ورزشگاه آزادی شرایط خوبی دارد اقتصاد ایران: مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: چمن ورزشگاه آزادی از کیفیت خوبی برخوردار است و پس از اتمام بازسازی می تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نصیبی اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت شرکت توسعه اقدامات خوبی در زمینه احیای جنگل‌های مجموعه ورزشی آزادی انجام شده است. مشکل اساسی ما در تمام این سال‌ها تأمین آب برای درختان بود که در این دوره با اختصاص اعتبار لازم توانستیم در یک سوم از جنگل‌های مجموعه ورزشی آزادی که بیشتر در ضلع شرقی است، لوله کشی آب داشته باشیم که این کار به حفظ درختان مجموعه کمک زیادی می‌کند.

وی افزود: مجموعه ورزشی آزادی ۱۳۰ هکتار فضای سبز دارد که ۹۰ هکتار آن جنگل است. سیستم آبرسانی مناسب، نیاز فوری آزادی بود که بالاخره در بخشی از جنگل‌های مجموعه نصب و قابل استفاده شد. علاوه بر لوله کشی آب در جنگل‌ها، مخازنی نیز در نقاط مختلف مجموعه ایجاد شده تا از طریق آن اقدام به ذخیره آب کنیم. همچنین با احیای ۳ حلقه چاه عمیق تعداد چاه‌های آب آزادی از ۸ حلقه ابتدایی، به ۷ حلقه رسید تا قسمت عمده‌ای از مشکلات بی‌آبی مجموعه حل شود. ان‌شاالله با تلاش‌های صورت گرفته یک حلقه چاه آب باقیمانده نیز به مدار باز خواهد گشت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه آزادی نیز عنوان داشت: چمن ورزشگاه آزادی وضعیت خوبی دارد و ان‌شاالله پس از پایان عملیات نوسازی ورزشگاه می‌تواند میزبان مسابقات فوتبال باشد. خزانه چمن مجموعه آزادی نیز در شرایط مناسب است و هر مشکلی که در چمن زمین شماره یک به وجود آید می‌توانیم از طریق چمن خزانه جبران کنیم.

نصیبی در پایان یادآور شد: عملیات نوسازی استادیوم فوتبال آزادی طبق برنامه پیش می‌رود و قرارگاه خاتم الانبیا در دو شیفت کاری و بدون توقف، فعالیت‌های عمرانی را انجام می‌دهد. مطمئنیم با تداوم شرایط فعلی در بازگشایی مجدد ورزشگاه آزادی علاقه مندان به فوتبال به خوبی متوجه حجم کار و تغییرات صورت گرفته در آن می‌شوند.