تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771785
شناسه : 3771785
تاریخ :
شهرداری نوشهر توان تیمداری ندارد اقتصاد ایران: نوشهر- شهردار نوشهر گفت: شهرداری توان تیمداری ندارد و آماده فروش تیم فوتبال تحت پوشش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عادل خزایی ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور تیم شموشک نوشهر در لیگ دسته یک افزود: چون اعتبار شهرداری از سوی استانداری تأیید نشد نمی‌تواند تیمداری کند و اگر کسی کنار تیم قرار نگیرد و اسپانسر آن نشود نمی‌توانیم تیمداری کنیم.

وی با بیان اینکه در ثبت شرکت‌ها تیم به نام اعضای سابق شورای شهر است و و انتقال آن نیازمند فرایندی است، گفت: تاکنون یک نفر برای حمایت از تیم و تیمداری مراجعه نکرده است.

وی با بیان اینکه فقط ۱۷ کارت بازیکن صادر شده است، گفت: هیئت فوتبال مازندران اعلام کرد اگر شهرداری نسبت به پرداخت تسویه اقدام نکند کارت بازی برای سایر بازیکنان اقدام نمی‌شود.

شهردار نوشهر با بیان اینکه تیم مربوط به شهر بوده و مدعی صعود است گفت: اکنون شهرداری دست تنها مانده است و نیازمند حمایت هستیم.

شهردار نوشهر با بیان اینکه تیم شموشک به عنوان میراثی بر عهده شهرداری گذاشته شد، گفت: زمانی که تیم را تحویل گرفتیم در رده سوم قرار داشت و درست نبود که تیم را در آن مقطع رها کنیم.

خزایی تصریح کرد: تیم شهرداری نوشهر هشت نفر هیأت مدیره و مؤسس داشت و باید سهام را به شهرداری برگردانند.

وی از مسؤولان استان و استاندار خواست تا برای حمایت از تیم و رفع مشکلات اقدام کنند.