تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771783
شناسه : 3771783
تاریخ :
«جشن عاطفه‌ها» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش جشن عاطفه‌ها در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی فارسانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۹ هزار دانش‌آموز نیازمند استان در آستانه سال جدید تحصیلی چشم به راه کمک‌های مردمی هستند.

وی با تشریح به روش‌های مشارکت در این پویش افزود: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت طی سال‌های گذشته ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها گامی در راستای توسعه کشور نیز هست.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان (کمک‌های نقدی و غیرنقدی) خیران و نیکوکاران از طریق پویش جشن عاطفه‌ها به دست دانش‌آموزان نیازمند رسید که امیدوار هستیم امسال این کمک‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان افزایش یابد.