تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3771750
شناسه : 3771750
تاریخ :
جزئیات کشف ۱۴ کیلو شیشه در جاده خاوران اقتصاد ایران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار مواد روانگردان در جاده خاوران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های شرقی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شیشه تهیه و قصد دارد آن را با استفاده از یک دستگاه خودرو نیسان وانت به تهران انتقال دهد.

وی افزود: مأموران انتظامی با رصدهای اطلاعاتی زمان رسیدگی متهم به شهر تهران، جاده خاوران تهران را تحت مراقبت قرار دادند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده جاده خاوران تهران مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شد.

باباپور گفت: با توقف خودرو، متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو ۱۴ کیلوگرم شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.