تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771746
شناسه : 3771746
تاریخ :
معاون سیاسی استاندار لرستان استعفا داد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان استعفا داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با انتشار پیامی، از سمت خود استعفا داد.

متن این پیام به شرح زیر است: کمی بیش از یک سال پیش با وجود رد چندباره مسئولیت در خارج دانشگاه به دلیل شرایط خاص کاری و خانوادگی، با پیگیری و اصرار برخی مقامات کشوری و استانی و بنا بر احساس ضرورت، ترک طریق و کسوت معلمی کردم و عهده‌دار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شدم.

وی اظهار داشته است: در این جایگاه دغدغه روزانه، اندیشه و تلاشم اعتلای دین، فرهنگ سیاست و امنیت لرستان عزیز بود که به‌واسطه بیش از ۱۰ سال مراوده و زندگی خود را متعلق بدان می‌دانم، زمزمه آغازینم در روز معارفه، رب ادخلنی مدخل صدق بود و امروز که به درخواست خویش، استاندار با پایان مأموریت و بازگشتم به دانشگاه موافقت کرده است، امیدوارم که مخرج صدق برایم باشد و خداوند رحیم کوتاهی‌ها و کاستی‌هایم در ادای تکلیف را بر من ببخشاید.

احسان یاوری، دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق می‌باشد و پیش‌ازاین ریاست دانشگاه آیت‌الله بروجردی را عهده‌دار بود که سوم مهر ۱۴۰۲ به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شد و در گفتگوی تلفنی با ایرنا، استعفای خود را تأیید کرد.

معاون سیاسی و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده خبر، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و مدیر حقوقی دانشکده خبر از دیگر سوابق اجرایی یاوری به شمار می‌رود.