تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771725
شناسه : 3771725
تاریخ :
خدمت به خانواده های شهدا نوعی عبادت است اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: خدمت به خانواده های شهدا ارزشمند و نوعی عبادت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی ظهر شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و نوعی عبادت است، افزود: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا به عنوان فرصت مغتنم جهت تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از آمادگی کامل بنیاد مسکن گیلان در جهت برگزاری کنگره شهدای گرانقدر استان خبر داد و ادامه داد: شهدا سرمایه‌های معنوی و اعتقادی و حامی و پشتوانه مقتدر برای ایران اسلامی هستند.

تقدیر از فعالیت‌های ایثار و شهادت بنیاد مسکن گیلان

«محمد رضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های ایثار و شهادت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: اولین نهاد سازندگی است که بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به اهمیت مسأله مسکن محرومان با فرمان حضرت امام خمینی (ره) با افتتاح حساب ۱۰۰ تأسیس شد.

داوطلب به نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی از مناطق محروم اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش مهمی در توسعه و آبادانی مناطق محروم و روستایی دارد.