تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771715
شناسه : 3771715
تاریخ :
کشف ۱۰۷ کیلوگرم تریاک در نهبندان/۶۰ راس دام قاچاق به مقصد نرسید اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۱۰۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب صبح شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس که از مبدا زاهدان به مقصد مشهد در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، مقدار ۱۰۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان همچنین از کشف ۶۰ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

عرب اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، مأموران یگان امداد شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز نارنجی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۶۰ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش احشام کشف شده بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عرب از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و احشام، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.