تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3771712
شناسه : 3771712
تاریخ :
رزاق‌پور: فصل گذشته در پستم یکی از ۳ بازیکن برتر لیگ بودم اقتصاد ایران: مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی شد فصل گذشته در پست خود یکی از سه بازیکن برتر لیگ بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد گل‌گهر در سه هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: ما در مجموع شش امتیاز گرفته‌ایم که فکر می‌کنم خوب است. در بازی اول به دلیل ناهماهنگی و البته شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه انزلی شکست خوردیم، ولی در دو بازی بعد از لحاظ هماهنگی، شرایط بهتری پیدا کردیم و شش امتیاز گرفتیم. به اعتقاد من تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای ماست تا بیشتر کار کنیم و امیدوارم به این روند خوب ادامه دهیم.

مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد کار کردن با مهدی تارتار خاطر نشان کرد: از طریق برخی دوستانم در تیم‌های دیگر، تعریف این مربی را شنیده بودم. کارنامه تارتار مشخص است و او در این سال‌ها در هر تیمی که کار کرده، عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است. این برای اولین بار است که با ایشان کار می‌کنم و به تیم امسال خیلی امیدوارم. ما می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و یک فصل خیلی خوب را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین هدفش در فصل جاری چیست، یادآور شد: هدف من در این فصل دعوت شدن به تیم ملی است. در فصل گذشته در پست خودم جزو سه بازیکن برتر لیگ بودم و حالا می‌خواهم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشم تا در نهایت به تیم ملی دعوت شوم. همیشه دوست دارم در زمین مسابقه بازیکن مؤثری برای تیمم باشم و امیدوارم یک فصل خوب را همراه با گل‌گهر پشت سر بگذارم.

انتهای پیام/