تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3771701
شناسه : 3771701
تاریخ :
مدل ۲۰۲۵ کیا نیرو معرفی شد اقتصاد ایران: عصر خودرو- کیا Niro یک خودرو همه کاره روزمره و ارزان است و مدل جدید تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد اما کمی گران‌تر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در بخش پیشرانه این خودرو داری 3 آپشن تمام برقی، هایبرید و پلاگین هایبرید است. تا نشدن صندلی های ردیف عقب از جمله ایرادات اندکی است که می‌توان به این خودرو وارد کرد. دیگر آپشنی که می‌توانست برای آب و هوای سرد مفید باشد سیستم چهار چرخ محرک است که متاسفانه برای این مدل درنظر گرفته نشده اما با این حال Niro یک خودرو اقتصادی با امکانات مناسب است.

 

مدل جدید با امکانات پایه و استاندارد بیشتر، نسبت به مدل 2024 کمی افزایش قیمت داشته است. کمربند های ایمنی ضد شوک به صندلی های عقب اضافه شده و تریم SX PHEV پلاگین هایبرید پکیج مناطق سرد دارد، که شامل گرم کن صندلی های عقب است، حالت نگهداری دمای مثبت اتوماتیک در سیستم گرمایی هم به عملکرد انرژی و مسافت خودرو کمک می‌کند.

با کمال تعجب قیمت مدل پلاگین هایبرید نسبت به قبل 50 دلار ارزان‌تر شده و مدل های EX Hybrid و EX Hybrid Touring افزایش قیمت 150 دلاری داشته‌اند.

در بخش مقایسه با برادر بزرگتر باید گفت که در مدل سورنتو شما آپشن پلاگین هایبرید ندارید اما فضای بیشتر و سیستم چهار چرخ محرک بسیار وسوسه کننده هستند.

لیست قیمت تریم های مختلف Kia Niro 2025 به شرح زیر است:

Niro LX Hybrid                    $28,365
Niro EX Hybrid                    $31,165
Niro EX Hybrid Touring      $33,465
Niro SX Hybrid                    $34,365
Niro EX PHEV                      $35,865
Niro SX Hybrid Touring      $36,765
Niro SX Touring PHEV        $42,165