تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3771690
شناسه : 3771690
تاریخ :
حتی شهرک نشینان صهیونیست با استمرار جنایات در غزه مخالفت می‌کنند اقتصاد ایران: رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: امروز شاهدیم که نه تنها مردم دنیا بلکه حتی شهرک نشینان صهیونیست نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مخالفت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی در نشست خبری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که صبح امروز برگزار شد طی سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و حمایت دولت آمریکا از این جنایات گفت: امروز شاهدیم که نه تنها مردم دنیا بلکه حتی شهرک نشینان صهیونیست نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مخالفت می‌کنند اما با این حال دولت آمریکا همچنان تنها حامی و پشتیبان این جنایت‌ها است.

وی افزود: در هفته‌های اخیر نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به کنگره آمریکا دعوت شد و اعضای این کنگره طوری نتانیاهو را با تشویق‌های خود مورد حمایت قرار دادند که یاد ندارم تاکنون هیچیک از رؤسای جمهور آمریکا اینگونه مورد تشویق قرار گرفته باشند. به طوری که در بدو ورود نتانیاهو به صحن کنگره، ۵ دقیقه به شکل مداوم او را تشویق می‌کنند و در طی سخنرانی او نیز ۴۰ بار روی پا می‌ایستند و کف و هورا برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌کشند.

در حال تکمیل…