تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771679
شناسه : 3771679
تاریخ :
اجرای طرح شهید روح اله عجمیان در مدارس کم برخوردار استان همدان اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل نوسازی استان همدان از اجرای طرح‌ شهید عجمیان ۲ با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخورداراستان همدان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و نیروهای جهادی توزیع ۴۰ تن رنگ جهت اجرای طرح شهید عجمیان در مناطق کم برخوردار استان همدان صورت پذیرفت.

توسعه و تجهیز مدارس استان همدان بمنظور اجرای طرح شهید روح اله عجمیان توزیع بیش از ۴۰ تن رنگ جهت استفاده در سطح مدارس استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و ادارات تابعه مراسمی برگزار گردید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان در حاشیه این مراسم گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، طرح‌های مختلفی برای شاداب‌سازی، تعمیرات کلاس‌های درس و ساخت و نوسازی سرویس‌های بهداشتی را در دستور کار دارد و طرح شهید عجمیان گفت طراوت خاصی به مدارس داده است.

حمید شیرازیانی اعتبار طرح مذکور را ۶ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان عنوان نمود و افزود: از این مبلغ که از محل اعتبارات ملی بوده ۹۰۰ میلیون تومان در فاز اول جهت خرید رنگ صورت پذیرفته و امروز به مدارس مناطق محروم استان توزیع گردید.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این طرح نیز طی هفته آتی انجام خواهد گرفت یادآور شد: ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز بابت بازسازی, شاداب سازی و تهیه تجهیزات آموزشی در نظر گرفته شده که به مدارس کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.