تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771660
شناسه : 3771660
تاریخ :
بازپخش سریال خاطره‌انگیز پس از ۲۰سال اقتصاد ایران: شبکه تهران سیما سریال طنز «زندگی به شرط خنده» را که حدود ۲۰ سال قبل تولید و پخش شد، از امشب ـ شنبه ـ ۱۷ شهریور ماه روی آنتن می‌برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: شبکه تهران سیما سریال طنز «زندگی به شرط خنده» را که حدود ۲۰ سال قبل تولید و پخش شد، از امشب ـ شنبه ـ ۱۷ شهریور ماه روی آنتن می‌برد.

 این مجموعه طنز به کارگردانی مهدی مظلومی است در سال ۸۴ و ۸۵ از شبکه تهران سیما پخش شد. سریالی که توسط گروهی از نویسندگان همچون محسن تنابنده، حسن وارسته، امیرمهدی ژوله، محراب قاسم‌خانی، خشایار الوند و ایرج افشار به نگارش درآمد.

همچنین در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، یوسف تیموری، علی صادقی، سحر ولد بیگی، بهنوش بختیاری، خشایار راد، زنده‌یاد رضا داودنژاد و کتایون امیر ابراهیمی ایفای نقش می‌کنند.

بازپخش سریال طنز «زندگی به شرط خنده» ۲۰ سال پس از ساخت

در خلاصه داستان «زندگی به شرط خنده» آمده است: در خانه‌ای که صاحب آن در خارج از کشور به سر می‌برد افرادی زندگی می‌کنند که هر کدام برای خود مشکلات و آرزوهایی دارند. در این میان خشایار (پیرمرد سودجو و پول‌دوستی که وظیفه مراقبت از خانه را بر عهده دارد) در نبود صاحبخانه آن را به گروه‌های مختلف فیلم برداری اجاره می‌دهد تا داستان های این سریال شکل بگیرد.

این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۱۹ پخش و حوالی ۱۰ دقیقه بامداد بازپخش خواهد شد.

همچنین سریال چینی «عشق کهکشانی» نیز هر شب حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۱ بازپخش می شود.