تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771658
شناسه : 3771658
تاریخ :
هلدینگ، نکونام و پتف: رازهای سر به مهر! اقتصاد ایران: یک مدیر رده بالای استقلال حضور سرمربی بلغارستانی در کشور ایران را به صورت قطعی تکذیب میکند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: دل مشغولی جدید خبرنگاران ورزشی پیگیری اخبار مربوط به ایوایلو پتف و حضور احتمالی این سرمربی در ایران است؛ سرمربی ای که پیش از شروع کار جواد نکونام با استقلال، به احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در امور باشگاه استقلال معرفی شده و بیرون آمدن اسمش در روز گذشته، تعجب برانگیز بود، چراکه قبل تر وعده حضور نام آشنا و بزرگتری به هواداران استقلال داده شده بود.

در حال حاضر اصل موضوع؛ استخدام سرمربی خارجی و برکناری جواد نکونام هنوز به طور رسمی و قطعی اعلام نشده و طبعا تا این لحظه برنامه بازیکنان و کادر فنی استقلال حضور در تمرین عصر امروز است؛ آن هم در شرایطی که آبی ها بلافاصله پس از پایان فیفادی پیش رو چهار بازی حساس و بسیار دشوار مقابل الغرافه، نساجی، پرسپولیس و السد قطر در 14 روز دارند که باید با تمام توان برای حضور در این مسابقات آماده شوند.

مسابقاتی که عدم موفقیت در آنها هم عنوان قهرمانی و هم موفقیت در لیگ نخبگان آسیا را کاملا از بین خواهد بُرد و بنابر این، هر تصمیم مدیریت استقلال در شرایط فعلی تاثیر بسیار مهمی روی آینده باشگاه خواهد گذاشت. اگرچه همین حالا هم فعل و انفعالات یک هفته اخیر، نشر شایعات و عدم تصمیم گیری قاطع درمورد کادر فنی، ضربه خود را به نتایج تیم فوتبال استقلال خواهد زد.

دیشب پس از مصاحبه سرمربی استقلال و انتشار وسیع این گفت و گو در فضای مجازی، این گمانه بر سر زبان ها افتاد که نکونام با توجه به اطمینان پایان کارش در استقلال، اقدام به این مصاحبه کرده تا پیش از رفتن، صحبت های مهمش را مطرح کند. کمی قبل از این، اخباری درباره مذاکره نهایی استقلال با ایوالیو پتف منتشر شده و از شب گذشته هم اخباری مبنی بر حضور این سرمربی در ایران از طریق خطوط هوایی ترکیش به گوش رسیده است.

از امروز صبح خبرنگاران "ورزش سه"، در تماس با مدیران باشگاه استقلال و اداره کنندگان و نزدیکان، به دنبال موثق ترین اخبار بوده اند، اما ساختار فعلی استقلال طوری است که به سختی میشود خبرهای درست و نادرست را از هم تشخیص داد ولی خلاصه ای از تلاش های ما به شرح زیر است:

* در تماس با معمر بوشوویچ، ایجنت مورد اعتماد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، او به خبرنگار "ورزش سه" گفت که کوچک ترین اطلاعی از موضوع توافق استقلال با پتف ندارد.

* پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت و گو با سردبیر "ورزش سه" تاکید کرد که این سرمربی بلغارستانی به ایران نیامده است.

* یکی از مدیران میانی باشگاه استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" تاکید کرد هنوز درباره اخراج جواد نکونام و جایگزینی مربی خارجی هلدینگ به تصمیم نهایی نرسیده است. او گفت با توجه به حاکمیت شرکتی در باشگاه استقلال، این مسئله باید پس از تایید و مشورت میان اعضا انجام شود و با توجه به تعطیلی یک هفته ای مجموعه هلدینگ، این موضوع تازه مورد شور قرار خواهد گرفت.

* یکی از مدیران رده بالای باشگاه استقلال هم به خبرنگار ما گفت که به‌طور قطعی پتف به ایران نیامده و با توجه به اینکه یک ریال از قراردادهای فصل جدید کادر فنی و بازیکنان پرداخت نشده و مجمع هلدینگ هم در پایان شهریورماه برگزار می‌شود، اخبار مربوط به تغییر نکونام فعلا درست نیست.

* اما یکی از افراد وابسته به شهریاری هم در این بین عنوان کرده که پتف در ساعات پایانی شب گذشته راهی ایران شده ولی مشخص نیست قراردادی با او بسته شود و شاید وضعیتی مشابه با زیلیکیچ پیدا کند و در نهایت به کشورش برگردد.

* جالب اینکه در این بین، یک صفحه جعلی هم به نام پتف در اینستاگرام ایجاد شده و هواداران مشغول ارشاد این سرمربی درمورد آمدن یا نیامدن به ایران هستند. یک خبر مهم در حوزه مربوط به باشگاه استقلال هم به تغییرات دولت و به طبع آن، تغییرات احتمالی در باشگاه استقلال برمیگردد که بنابر گفته یک منبع آگاه، تیم فعلی اداره کننده هلدینگ خلیج فارس تا سه ماه آینده با همین ترکیب بر مسند کار خواهد بود؛  بنابر این، فعلا اداره باشگاه استقلال برعهده شهریاری و تیمش است.

* آنطور که گفته میشود امروز باشگاه استقلال به جمع بندی نهایی درباره ادامه همکاری یا اخراج جواد نکونام خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم در این رابطه نوشت: ایوایلو پِتِف گزینه نهایی سرمربیگری استقلال اواسط هفته جاری برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد وارد کشورمان می‌شود.

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد و بناست برکناری جواد نکونام به صورت رسمی تصویب و اعلام شود. قرار است پتف اواسط هفته وارد ایران شود تا به صورت رسمی هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده بگیرد.

 

پ