تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3771637
شناسه : 3771637
تاریخ :
چراغ سبز رئیس الهلال برای خط زدن نام نیمار اقتصاد ایران: رئیس باشگاه الهلال عربستان برای حذف نیمار از فهرست بازیکنان این تیم چراغ سبز نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فهد بن‌نافل، رئیس الهلال به صورت رسمی درباره خط خوردن احتمالی نیمار برزیلی از فهرست بازیکنان این تیم با تصمیم سرمربی پرتغالی یعنی ژرژ ژسوس پرتغالی اظهار نظر کرد.

نیمار پس از غیبت طولانی‌مدت در بازی‌های الهلال به دلیل عمل جراحی رباط صلیبی به صورت تدریجی خود را آماده بازگشت به میدان می‌کند. این مهاجم برزیلی تمرینات سبک با توپ را آغاز کرده اما سرمربی الهلال می‌خواهد دیگر هموطن او یعنی روبرت رنان را جایگزین او در فهرست لژیونرهای تیمش کند. بر اساس برخی گزارش‌ها نیمار در نیم‌فصل دوم لیگ عربستان قادر به حضور در میدان خواهد بود و ژرژ ژسوس در پی جایگزین بازیکن دیگری با مهاجم برزیلی است.

فهد بن‌نافل در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به پرسش یکی از هواداران الهلال درباره کنار گذاشتن نیمار از فهرست این تیم گفت: این تصمیم مربوط به مدیریت باشگاه نیست و فنی خواهد بود. بنابراین سرمربی الهلال باید درباره نیمار تصمیم نهایی را بگیرد و ما مطیع آن خواهیم بود.

انتهای پیام/