تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771634
شناسه : 3771634
تاریخ :
جورج فیشر بزرگترین تولیدکننده لوله و اتصالات در دنیا، شرکت یوپونور را خرید اقتصاد ایران: شرکت جورج فیشر (Georg Fischer) یک گروه صنعتی سوئیسی است که در سال ۱۸۰۲ تأسیس شده و در شافهاوزن، سوئیس مستقر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت جورج فیشر (Georg Fischer) یک گروه صنعتی سوئیسی است که در سال ۱۸۰۲ تأسیس شده و در شافهاوزن، سوئیس مستقر است. این شرکت در سه بخش سیستم‌های لوله‌کشی، ماشین‌ابزارها و ریخته‌گری قطعات فلزی فعالیت می‌کند. جورج فیشر به دلیل نوآوری در مدیریت مایعات، تولید تجهیزات دقیق و توسعه قطعات سبک برای صنعت خودرو شناخته می‌شود و با حدود ۲۰,۰۰۰ کارمند، یکی از رهبران بازار جهانی است.

دفتر مرکزی جورج فیشر در سوئیس اعلام کرد که شرکت یوپونور که یک شرکت فنلاندی است  را خریداری کرده و یک بخش جدید به نام GF Uponor ایجاد کرده است که بر فناوری ساختمان متمرکز است.

واحدهای تجاری متمرکز بر زیرساخت و تاسیسات Uponor در سیستم‌های لوله‌کشی GF ادغام خواهند شد و راه حل‌های لوله‌کشی ایمن برای تصفیه آب، انرژی، مراکز داده و همچنین آب و گاز ارائه خواهد کرد.

مدیر عامل GF، آندریاس مولر گفت: "ما به اجرای استراتژی خود ادامه خواهیم داد و از روندهای قدرتمند جهانی مانند نیاز به آب سالم و تمیز با استفاده کارآمدتر از انرژی استفاده خواهیم کرد." از طرف همه همکارانم، به کارکنان Uponor خوش‌آمد می‌گویم و این فصل جدید را با هم شروع می‌کنیم.

جورج فیشر اعلام کرد که خرید Uponor در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ نهایی شده و تغییرات سازمانی در سال ۲۰۲۴ اجرایی شده است.