تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771632
شناسه : 3771632
تاریخ :
فرمانده سپاه: اسرائیل مرموزانه کشتی‌های ما را می‌زد اقتصاد ایران: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اساس کار ما با این دولت و البته همه دولت‌ها مستقل از هر گرایشی متکی بر صداقت، خوش عهدی و حمایت بوده است و همین روند تا آخر ادامه خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

انتخاب: سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه در بازدید رئیس‌جمهور از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اظهار کرد: در طی ۵-۶ سال از سال‌های تحریم، سختی‌هایی داشتیم و توانستیم داستان‌های شگفت‌انگیزی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: دشمن در آن سال‌ها ما را در تقاطع تحریم، کرونا، ترامپ، تهدید، عملیات نظامی و انزوای سیاسی قرار داد. ۱۴ فروند کشتی ما را در دریای سرخ و دریای مدیترانه با هدف قطع صادرات نفت ایران زدند. اوائل متوجه نبودیم که چه کسی و کدام کشور کشتی‌هایمان را می‌زند، اما بالاخره متوجه شدیم. رژیم صهیونیستی بسیار مرموزانه و مبهم کشتی‌های ایران را در دریای سرخ و دریای مدیترانه هدف قرار می‌داد. ۱۲ کشتی از رژیم صهیونیستی را در شمال اقیانوس هند و سایر جاها زدیم، کشتی پنجم را که زدیم دست‌شان بالا رفت و گفتند ما نبرد کشتی‌ها را متوقف می‌کنیم. انگلیسی‌ها نفت‌کش ایران را در جبل‌الطارق گرفتند ما هم کشتی استینا امپرا را از آنها گرفتیم بعد با هم مبادله کردیم، تسلیم شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: دو کشتی‌مان را در یونان گرفتند و دو کشتی آنها را گرفتیم و در نهایت تسلیم شدند. ما توانستیم هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته آنها را ساقط کنیم.

پ