تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3771605
شناسه : 3771605
تاریخ :
تداوم عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری/ ۲۸ عملیات در یک روز اقتصاد ایران: مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ عملیات علیه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مرکز داده‌های فلسطینی «معطی» اعلام کرد که مقاومت در نقاط مختلف کرانه باختری، از جمله قدس اشغالی، ۲۸ عملیات طی ۲۴ ساعت اخیر به ثبت رسانده است که در چارچوب نبرد «طوفان الاقصی» صورت گرفته است.

این عملیات‌ها شامل ۳ عملیات تیراندازی و درگیری‌های مسلحانه، پرتاب و انفجار ۶ بمب دست‌ساز، مقابله با شهرک‌نشینان در ۳ منطقه، سرنگونی یک پهپاد شناسایی و وقوع درگیری‌ها و پرتاب سنگ در ۱۲ نقطه تماس و برگزاری ۳ تظاهرات بود.

جزئیات این وقایع نشان می‌دهد که درگیری‌هایی همراه با پرتاب بمب‌های دست‌ساز به سمت نیروهای دشمن در شهرک «عناتا» در شمال قدس اشغالی رخ داده است. همچنین، درگیری‌ها و نبردهای مسلحانه در شهر و اردوگاه «جنین» همراه با انفجار بمب‌های دست‌ساز انجام شد.

در شهر «طولکرم» نیز تظاهراتی برگزار شد و درگیری‌هایی همراه با پرتاب سنگ در محل ایست بازرسی شمالی شهر «قلقیلیه» و روستای «کفر قدوم» در شرق این شهر به وقوع پیوست.

در استان «نابلس»، درگیری‌ها و نبردهای مسلحانه در اردوگاه «بلاطه» در شرق شهر رخ داد که در آن یک پهپاد شناسایی صهیونیستی سرنگون شد و بمب‌های دست‌ساز به سمت خودروهای دشمن پرتاب شد.

درگیری‌ها در جریان مقابله با شهرک‌نشینان در روستای «قریوت» در جنوب «نابلس» نیز به وقوع پیوست. همچنین، درگیری‌هایی با نیروهای دشمن در کوه صبیح در روستای «بیتا» رخ داد. و در «بیت لحم»، با شهرک‌نشینان نزدیک به شهرک «افرات» مقابله و کوکتل مولوتوف به سمت آن‌ها پرتاب شد.

از سوی دیگر در شهرهای «خضر» و «حوسان» درگیری‌هایی با نیروهای دشمن رخ داد. و در شهر «الخلیل» نیز مقابله با شهرک‌نشینان نزدیک به شهرک «کریات اربع» صورت گرفت و درگیری‌هایی نیز با نیروهای دشمن در اردوگاه «العروب» رخ داد.