تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3771603
شناسه : 3771603
تاریخ :
تلاش تا آخرین لحظه رمز موفقیت در کنکور اقتصاد ایران: مشهد ـ رتبه ۳ رشته علوم تجربی در کنکور سراسری گفت: خانواده، دوستان و محل مطالعه از عواملی است که در کنار تلاش و پشتکار زمینه موفقیت در آزمون سراسری را فراهم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سجاد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره دلایل موفقیت در کنکور سراسری اظهار کرد: خانواده، دوستان و محل مطالعه از عواملی است که در کنار تلاش و پشتکار زمینه موفقیتم را در آزمون سراسری فراهم کرد.

رتبه ۳ رشته علوم تجربی در کنکور سراسری، تلاش تا آخرین لحظه را یکی از رموز موفقیت خود دانست و گفت: مطالعه برای کنکور را به طور جدی از اواخر تیرماه سال گذشته آغاز کردم ولی تا آخرین لحظه یعنی پاسخ به سوالات آخرین دفترچه از انگیزه و تلاشم برای رسیدن به هدف کم نشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ موقع دست از تلاش برنداشتم و خسته نشدم به دانش‌آموزان کنکوری توصیه کرد سعی کنند تا آخرین لحظه کنکور به برنامه و هدف خود پایبند باشند و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

لطفی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه داشته است تصریح کرد: من در آخرهای سال کار متفاوتی انجام نداده‌ام بلکه برنامه‌ریزی صحیح در کنار تلاش مستمر رمز اصلی موفقیت من بوده است.

رتبه ۳ رشته علوم تجربی در کنکور سراسری با بیان اینکه قبل از کنکور به رتبه فکر نکرده بود افزود: من بعد از برگزاری آزمون فکر می‌کردم که جزو ده نفر اول باشم.

وی رشته پزشکی را انتخاب خود برای تحصیل در دانشگاه بیان و خاطرنشان کرد: هنوز به تخصص و گرایش خاصی برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی فکر نکردم و بعد از شروع دوره پزشکی و قرار گرفتن در این مسیر به این مساله فکر می‌کنم.

لطفی که متولد ۱۳۸۴ و دانش آموز مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد است، خانواده و دوستان را بهترین مشوق‌ها برای تلاش و حفظ انگیزه او در این مسیر عنوان کرد و افزود: با کمک خدا، همراهی خانواده و تلاش مستمر توانستم این رتبه را کسب کنم.