تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3771590
شناسه : 3771590
تاریخ :
حضور نماینده فیفا در باشگاه سپاهان اقتصاد ایران: نماینده فدراسیون جهانی فوتبال با حضور در استان اصفهان از باشگاه سپاهان دیدن کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه سپاهان، «آندری واشکویچ» نماینده فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ساعاتی پس از ورود به اصفهان، در باشگاه سپاهان حضور یافت.

وی پس از بازدید از آکادمی، مرکز فنی فوتبال و سایر زیرساخت‌های سپاهان، با مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

آذربایجانی در این دیدار، ضمن خوشامدگویی به نماینده فیفا، به معرفی امکانات و فعالیت‌های باشگاه در زمینه رشته فوتبال پرداخت.

وی همچنین ضمن ارائه برنامه پیش‌رو باشگاه سپاهان در جهت گسترش حوزه فوتبال، در راستای توسعه همکاری‌ها بین باشگاه سپاهان و دفتر نمایندگی فیفا از طریق فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرد.

واشکویچ نیز در این دیدار، ضمن تمجید از فعالیت‌های گسترده سپاهان در حوزه آکادمی و توسعه فوتبال، به بیان راهکارهای فیفا در جهت زمینه‌های پشتیبانی از باشگاه‌های پیشرو پرداخت.

او در پایان روند پیشرفت باشگاه سپاهان در حوزه فوتبال و تیم‌های پایه را مثبت و خوش‌بینانه قلمداد کرد و برای سپاهان در مسابقات داخلی و بین‌المللی آرزوی موفقیت نمود.