تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3771541
شناسه : 3771541
تاریخ :
تداوم واکنش‌ها به جنایات جدید صهیونیست‌ها در زندان «مجدو» اقتصاد ایران: جبهه مردمی فلسطین در واکنش به انتشار تصاویر شکنجه وحشیانه اسرای فلسطینی در زندان مجدو رژیم اسرائیل، نهادهای بین‌المللی را مسئول مستقیم این جنایات عنوان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جبهه مردمی فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تصاویر درز کرده از زندان مجدو رژیم اسرائیل، شواهد جدیدی از ماهیت جنایتکارانه و سادیستی نظامیان رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که این جنایات تجسمی از یک استراتژی سیستماتیک است که بر سیاست مرگ تدریجی، شکنجه و آزار علیه زندانیان متکی است. جبهه مردمی فلسطین افزود که این جنایت‌ها تلاشی ناموفق برای شکستن اراده اسرا و از بین بردن پایداری آن‌ها است. این نهاد فلسطینی، مؤسسات بین المللی را مسئول مستقیم این جنایات معرفی کرد و خواستار تشدید مبارزات برای زندانیان شد.

روز گذشته روزنامه عبری هاآرتص، ویدوئی از بخش امنیتی زندان مجدو را منتشر کرد که بیانگر رفتارهای وحشیانه صهیونیست‌ها با اسرای فلسطینی است. این تصاویر نشان می‌دهد که زندانبانان زندان مجدو، اسرای فلسطینی را مجبور می‌کنند، دست بسته، به پشت روی زمین دراز بکشند و سپس با سگ‌های وحشی از روی آن‌ها عبور می‌کنند.

این رسانه صهیونیستی به نقل از اسرای فلسطینی در زندان مجدو اعلام کرد: «زندانبانان ما را به مکان‌هایی می‌برند که هیچ دوربینی در آنجا وجود ندارد و سپس ما را کتک می‌زنند».

یکی از مقامات ارشد سازمان‌ زندان‌های رژیم صهیونیستی در گفتگو با هاآرتص اذعان کرد که ما از خشونت شدیدی که زندانبانان در زندان مجدو علیه اسرای فلسطینی اعمال می‌کنند، آگاه هستیم.

همچنین اداره زندان‌های رژیم اشغالگر در اظهاراتی گستاخانه اعلام کرد: این رفتارهایی که با اسرای فلسطینی انجام می‌شود، یک وضعیت روتین و عادی در زندان‌های اسرائیل است.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی در غزه نیز تاکید کرد: تصاویر، گزارش‌ها و اخباری که درباره وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌های دشمن صهیونیستی فاش می‌شود، تنها بخش کوچکی از تصویر زشت و تاریک اقدامات وحشیانه‌ای است که این اسرا هر روز در معرض آن قرار می‌گیرند. ما از نهادهای بین‌المللی، سازمان‌های حقوق بشری و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ می‌خواهیم تا نقش فعالی در پایان دادن به این اعمال شنیع علیه اسرای فلسطینی ایفا کنند.

انتهای پیام/