تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771497
شناسه : 3771497
تاریخ :
قدردانی استاندار اصفهان ازبازیکنان تیم ملی فوتبال اقتصاد ایران: اصفهان – استاندار اصفهان در آئینی از بازیکنان تیم ملی فوتبال قدردانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی فوتبال اظهار کرد: تیم ملی یک افتخار در امتداد تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی مانند قطاری در حال حرکت که ایستگاه‌های مختلفی دارد، ادامه داد: این قطار به صورت مستمر در حال حرکت است و در ایستگاه‌های مختلف یکسری افراد پیاده می‌شوند و یکسری افراد سوار می‌شوند و حضور در این تیم افتخاری بزرگ است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: فوتبال ورزش پرطرفداری است و هر حرکت شما در جامعه باعث شادی می‌شود و این یک افتخار است و همه ما باید تلاش کنیم از این فرصتی که خداوند متعال به ما عنایت کرده نهایت استفاده را ببریم و به این افتخار ملی بیفزاییم.

وی ضمن اشاره به نگاه و انسجام ملی در راستای موفقیت تیم ملی خاطرنشان کرد: یک جامعه در کنار تیم ملی قرار دارند از این رو بعضی اوقات ممکن است مردم به خاطر نتیجه مسابقه، کدورتی پیدا کنند اما در عمق دل به تلاش نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد.

مرتضوی افزود: وقتی که مردم از نحوه عملکرد بازیکنان گلایه می‌کنند باید به آنها به این دید نگاه کرد که هواداران و تک تک افراد جامعه نیز عضوی از اعضای تیم ملی هستند، در این شرایط می‌طلبد تحمل و صبر خود را بالا ببریم و با این رویکرد تحلیل کنیم که عضوی دلسوز از نحوه عملکرد ما انتقاد می‌کند و این انتقاد سازنده خواهد بود.

وی اضافه کرد: بابت تمام تلاش‌های تیم ملی کشور عزیزمان صمیمانه قدردان‌تان هستم و امیدوارم در ساعت‌هایی که در اصفهان هستید خاطرات خوشی برای شما رقم بخورد.

علاقمندی به فوتبال با هیچ رشته‌ای قابل قیاس نیست

در ادامه مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی با قدردانی از استاندار اصفهان، گفت: هم‌افزایی بسیار خوبی که در سطح استان به وجود آمد، نتیجه‌اش میزبانی از تیم ملی در نخستین بازی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بود.

وی افزود: کشوری مانند قطر وقتی می‌بیند نمی‌تواند در جام جهانی حاضر شود، میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا با میزبانی از این مسابقات فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند اما تیم ملی ایران با شایستگی به جام جهانی صعود می‌کند. تیم ملی ایران اکنون در رده‌بندی فیفا تیم بیستم دنیاست و فوتبال ساحلی تیم ششم. تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم دنیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم بهترین تیم آسیاست. فدراسیون فوتبال ١٨ رده ملی دارد که بر اساس تقویم بین المللی در مسابقات شرکت می‌کنند.

نبی با اشاره به برگزاری مسابقات پرتعداد در فوتبال ایران اظهار کرد: اگر تعداد تماشاگرانی که در هفته مسابقات فوتبال را با حضور در ورزشگاه‌ها و از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند میانگین بگیرید متوجه علاقمندی مردم به فوتبال می‌شوید و این علاقمندی با هیچ رشته دیگری قابل قیاس نیست.