تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3771484
شناسه : 3771484
تاریخ :
دستگیری فردی که با عنوان مسئول دفاتر آیات عظام کلاهبرداری می‌کرد اقتصاد ایران: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری کلاهبردار تحت عنوان مسئول عالی رتبه دفاتر آیات عظام و موسسات قرآنی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبداله چولکی گفت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پیگیری این پرونده را در دستوری کاری خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به هویت معلوم تحت عنوان مشتری به شکات مراجعه و خود را مسئول عالی رتبه در دفاتر آیات عظام و مؤسسات قرآنی معرفی و مدعی می‌شده است تعدادی فیش آپارتمان و حواله خودروهای وارداتی که به نام خودش می‌باشد در اختیار دارد که به علت عدم توانایی در تکمیل موجودی، حاضر به واگذاری این حواله است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: در ادامه نامبرده با جعل تعدادی فرم واگذاری، فیش بانکی، سربرگ و.... از تعداد کثیری شهروند به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری می‌شود.

وی تصریح کرد: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در حالی که متهم تغییر چهره داده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شد.

سرهنگ چولکی به شهروندان گفت: در صورت موارد مشکوک به نزدیک‌ترین پایگاه پلیس و یا مرکز فوریت‌های پلیسی جهت بررسی اطلاع دهید.