تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3771436
شناسه : 3771436
تاریخ :
توقیف تریلی حامل شیشه در مرز تایباد اقتصاد ایران: فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا بیان داشت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان ۱۷ شهریور هنگ تایباد به یک دستگاه تریلی که قصد ورود به کشور را داشت مظنون و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان پس از توقف تریلی در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو، تعداد ۲۳۸ بسته مواد مخدر به وزن ۱۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم از نوع شیشه را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در تریلی جا ساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به دستگیری راننده تریلی تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان باعث شد تا از ورود این محموله مواد مخدر به عمق خاک کشور جلوگیری شود، لذا خودرو توقیفی به همراه متهم دستگیر شده و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب مرزبانان در جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور، خاطر نشان کرد: مرزبانان فراجا در جهت برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر همواره تلاش دارند و از هیچ کوششی فروگذاری نخواهند کرد.