تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771415
شناسه : 3771415
تاریخ :
مبارزه جبهه مقاومت علیه مستکبران جهان نمونه وحدت شیعه و سنی است اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه «وحدت» توطئه‌ها و اختلاف افکنی بین مسلمانان را خنثی کرده است، گفت: مبارزه جبهه مقاومت علیه مستکبران جهان نمونه وحدت شیعه و سنی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح شنبه در جلسه استانی هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه وحدت امروز یک ضرورت انکار ناپذیر است، ابراز داشت: وحدت مسلمانان بسیاری از توطئه‌های در راستای اختلاف افکنی مابین مسلمانان را خنثی کرده است.

وی افزود: در آیات شریفه و روایات، از سوی خود نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین (ع) به صورت دستوری و عملی برای حفظ وحدت تاکید و سفارش بسیار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دو ریسمان قرآن و عترت برای تحقق وحدت است، ابراز داشت: مبارزه جبهه مقاومت با مستکبران جهان از نمونه‌های بارز وحدت مابین شیعه و سنی است.

مطیعی تصریح کرد: در برگزاری گرامی‌داشت ویژه میلاد رسول اکرم (ص) برنامه‌ها باید بروز بیرونی داشته و جنبه‌های وحدت بیش از پیش تقویت شود.

وی بابیان اینکه ما شیعیان با غم ائمه معصومین (ع) غمگین و با شادی آنها شاد هستیم، افزود: می‌بایست در برگزاری مراسم‌های شادی و جشن، حد و حدود شرعی رعایت شود چرا که به دنبال شادی حلال و در محدوده غیر حرام هستیم.