تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3771364
شناسه : 3771364
تاریخ :
با مکانیزم لولادار این جاروشارژی، بدون نیاز به خم‌شدن می‌توانید زیر میزها را تمیز کنید اقتصاد ایران: شرکت شارک‌نینجا در نمایشگاه IFA یک جاروبرقی شارژی با دسته‌ی تاشدنی و یک جاروی رباتیک با قابلیت بلندشدن از روی موانع معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت شارک‌نینجا (SharkNinja) دو دستگاه جدید تمیزکننده معرفی کرده که هدفشان ساده‌‌تر کردن روند تمیز شدن خانه است: یک جاروبرقی دستی بی‌سیم و یک جاروبرقی رباتیک نوآورانه با قابلیت تی کشیدن. این محصولات برای رفع چالش‌های رایج هنگام تمیزکاری، ویژگی‌های پیشرفته‌ای را به ارمغان آورده‌اند.

به‌گزارش ورج، یکی ویژگی‌های متمایزکننده‌ی جدیدترین جاروشارژی شارک‌نینجا موسوم به PowerDetect Clean and Empty Cordless Vacuum، قابلیت تخلیه‌ی خودکار زباله‌های جمع‌آوری‌شده است، ویژگی‌ای که معمولاً در جاروهای رباتیک دیده می‌شود. همچنین این دستگاه هنگام تشخیص کثیفی بیشتر یا برخورد با گوشه‌ها و لبه‌ها با افزایش قدرت مکش خود، از تمیزکاری کامل اطمینان حاصل می‌کند.

جاروبرقی شارژی دستی تاشدنی شارک‌نینجا در حالت ایستاده
SharkNinja

به گفته‌ی شارک‌نینجا، جاروبرقی بی‌سیم PowerDetect، دارای نازل موسوم DuoClean Detect است که می‌تواند کثیفی و زباله‌ها را هم در حرکت به جلو و هم به عقب جمع کند. این طراحی همچنین از گیر کردن موی انسان و حیوانات، که یک مشکل رایج در بسیاری از جاروها محسوب می‌شود، جلوگیری می‌کند.

در نهایت دسته‌ی قابل‌ انعطاف جاروی تازه معرفی‌شده‌ی شارک‌نینجا، تمیزکاری زیر مبلمان را آسان می‌کند و می‌تواند بیشتر تا شود تا جارو امکان ایستادن به‌طور مستقل و بدون نیاز به ایستگاه شارژ را پیدا کند.

جاروبرقی رباتیک ۲ در ۱ شارک‌نینجا

در کنار جاروشارژی، شارک‌نینجا از جاروبرقی رباتیک ۲ در ۱ جدید خود موسوم به PowerDetect NeverTouch Pro را با قابلیت تی کشیدن و فناوری NeverStuck رونمایی کرد. ویژگی برجسته‌ی این دستگاه، توانایی آن در بلند شدن تا ۲۰ میلی‌متر از روی فرش‌ها، قالی‌های پرزبلند و دیگر موانع است.

جاروبرقی رباتیک شارک‌نینجا درحال بلند شدن برای عبور از روی قالی
SharkNinja

قابلیت بلند شدن NeverTouch Pro با مدل‌های پیشرفته‌ای مانند Roborock S8 MaxV Ultra رقابت می‌کند؛ اما شارک‌نینجا ادعا می‌کند که هیچ ربات دیگری به‌جز NeverTouch Pro، برای بلند کردن کل بدنه‌اش طراحی نشده است.

NeverTouch Pro همراه با ایستگاه تخلیه‌ی خودکار Pro Base عرضه شده است که امکان استفاده‌ی بدون دخالت دست تا ۳۰ روز را فراهم می‌کند. مخزن محلول تمیزکننده‌ی ایستگاه حدوداً ماهی یک‌بار نیاز به پر شدن دارد، در حالی که سطل جمع‌آوری زباله می‌تواند تا ۴۵ روز زباله را نگه دارد. برخلاف بسیاری از رقبا، این سیستم از سطل قابل‌ شست‌وشو به‌جای کیسه‌های یک‌بارمصرف استفاده می‌کند.

جاروبرقی رباتیک شارک‌نینجا و ایستگاه شارژ و تخلیه آن
SharkNinja

جارو رباتیک شارک‌نینجا برای نقشه‌برداری و ناوبری، به فناوری لیدار مجهز شده است و قابلیت تشخیص کثیفی برای تنظیم قدرت مکش را دارد. عملکرد EdgeDetect به تمیز کردن دقیق در طول دیوارها کمک می‌کند. ویژگی پرتاب هوا نیز به جدا کردن زباله‌ها از گوشه‌ها و لبه‌ها کمک می‌کند.

NeverTouch Pro می‌تواند لکه‌های روی سطوح سخت را تشخیص داده و چندین بار تی را روی این نقاط حرکت دهد. هنگام مواجهه با فرش‌ها در حین تی‌کشی، خود را بلند می‌کند تا از خیس شدن فرش جلوگیری کند و سپس به ایستگاه بازمی‌گردد تا تی را تخلیه کند و بعد از آن به فرش بازمی‌گردد تا آن را جارو کند.

مقالات مرتبط:
  • این نرم‌افزار موبایلی نشان می‌دهد که کدام نواحی خانه را جارو نکشیده‌اید
  • این ربات ۵۰ میلیونی به‌تنهایی جارو می‌کشد و تی می‌زند! [تماشا کنید]

قیمت جاروبرقی دستی PowerDetect Clean and Empty Cordless Vacuum از شارک‌نینجا ۴۹۹٫۹۹ دلار و قیمت جاروبرقی رباتیک PowerDetect NeverTouch Pro نیز ۹۹۹٫۹۹۹ دلار است. هر دو محصول از امروز در سایت sharkclean.com قابل سفارش‌اند.