تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771217
شناسه : 3771217
تاریخ :
طرح جدید پلیس برای مقابله با سرقت‌ها در استان بوشهر اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای یک طرح جدید پلیس برای مقابله با سرقت‌ها در استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقابله با سرقت‌ها را به عنوان یکی از اهداف و اولویت‌های مهمی در دستور کار داریم و در این راستا اقدامات و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: مأموریت پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت از اولویت‌های مهم سال جاری پلیس آگاهی استان بوده تلاش خواهد شد کاهش حداقل ۱۵ درصدی وقوع مجموع جرایم سرقت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل با همکاری مردم و سازمان‌های مرتبط به صورت هدفمند و مؤثر به صورت منطقی محقق شود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا طرح پایش مجرمان سابقه دار با پابند الکترونیکی برای اولین بار در استان با هدف کنترل و کاهش وقوع جرایم سرقت اجرایی شده است.

وی افزود: در راستای شیوه نامه صادره از مرکز اجرای طرح پایش مجرمان سابقه دار استان از طریق پابند الکترونیکی با محوریت اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در سطح استان آغاز شد.

سر هنگ سهرابی بیان کرد: این طرح ویژه سارقین دارای سوابق بالای چهار فقره محکومیت در جرایم سرقت بوده که از این طریق این افراد تحت کنترل و پایش هوشمند پلیس قرار خواهند گرفت.