تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771150
شناسه : 3771150
تاریخ :
سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان به کار خود پایان داد اقتصاد ایران: مریوان-سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی شامگاه جمعه در آئین اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: سومین جشنواره ملی خوشنویسی «زریبار» ویژه جوانان زیر ۲۰ سال بود که در شهر مریوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه کردستان استان فرهنگ و هنر است که دارای اساتید و خوشنویسیان برجسته‌ای است، خاطرنشان کرد: این جشنواره با دعوت از خوشنویسان جوان زیر ۲۰ سال برگزار شد.

سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان به کار خود پایان داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اهمیت هنر به خصوص هنر خوشنویسی که از ماندگارترین هنرهای بشری است، به عنوان هنری تأثیرگذار یاد کرد و گفت: این هنر با تولید مداوم و پیوسته به حیات خود ادامه می‌دهد.

دریایی با اشاره به بارش برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان کردستان بیان کرد: بزودی در شهرستان سقز جشنواره خوشنویسی بزرگداشت مرحوم محمد پوریان هنرمند برجسته خوشنویسی برگزار می‌شود.

سومین جشنواره ملی خوشنویسی زریبار در مریوان به کار خود پایان داد

وی افزود: تجلیل و قدردانی از خدمات و آثار این مشاهیر، موجبات اعتلای فرهنگی و هنری را فراهم می‌کند.

در جریان برگزاری این مراسم از یک عمر خدمات و تلاش‌های استاد فاتح عزت پور هنرمند برجسته خوشنویسی استان کردستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.