تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771095
شناسه : 3771095
تاریخ :
یک گزینه غیرقابل دسترس برای نیمکت استقلال! اقتصاد ایران: سرمربی مطرح کروات قرار نیست جانشین نکونام شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: سرمربی مطرح کروات قرار نیست جانشین نکونام شود.

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص جدایی نکونام از استقلال شنیده شده است. پس از انتشار این خبر شایعات فراوانی در فضای مجازی منتشر شد و حال گفته می‌شود اسلاون بیلیچ جانشین نکونام خواهد شد.سرمربی مطرح کروات که به غیر از تیم ملی کشورش، سرمربی بشیکتاش ترکیه، الاتحاد عربستان، وستهام و واتفورد انگلیس نیز بوده است.بیلیچ که هدایت الفاتح عربستان را برعهده دارد، درحالی گزینه سرمربیگری استقلال شده که این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که او درحال حاضر تیم دارد و باشگاه استقلال نمی تواند با این مربی وارد مذاکره رسمی شود.

نکته بعدی که بیلیچ را به یک گزینه بسیار بعید برای استقلال تبدیل می کند، دستمزد او است. بیلیچ برای هر فصل چیزی در حدود ۶ میلیون یورو دستمزد می گیرد که استقلال محال است بتواند چنین دستمزدی را به این مربی بدهد. گفتنی است دستمزد بیلیچ در تیم قبلی اش الاتحاد عربستان ۱۲ میلیون در سال بوده است. به این ترتیب امکان آمدن چنین مربی به ایران وجود ندارد و مدیران استقلال باید به فکر پیدا کردن گزینه دیگری باشند. 

گویا یک ایجنت از بلوک شرق، برای آن که دست خود را پر نشان بدهد، مدعی شده می تواند بیلیچ، نیکو کواچ، نناد بیلیتسا، عبدالله آوجی، میکاله، هلیل هودزیچ و مربیانی از این دست را تحویل استقلال بدهد اما حالا همین شخص بعد از ناکامی در مذاکره با این نام های بزرگ، سراغ چهره هایی نظیر پتف بلغاری، یک سرمربی ارزان قیمت صربستانی و حتی یک مربی مجارستانی رفته است!