تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771064
شناسه : 3771064
تاریخ :
پیکر مرزبان مدافع وطن «ابوذر رئوفیان» تشییع شد اقتصاد ایران: بندرعباس- پیکر مرزبان «ابوذر رئوفیان» از اهالی روستای سرزه خاروک که هنگام انجام خدمت به علت حادثه رانندگی به دیدار حق شتافت، عصر جمعه بر دستان مردم انقلابی شمیل تشییع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مرزبان مدافع امنیت سروان «ابوذر رئوفیان» از اهالی روستای سرزه خاروک شهر شمیل استان هرمزگان که هنگام انجام خدمت به علت حادثه رانندگی به دیدار حق شتافت، عصر جمعه بر دستان مردم انقلابی این روستا تشییع شد.

در مراسم تشییع پیکر این مرزبان مدافع امنیت، علاوه بر حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم، خانواده معظم شاهد و مسؤولان شهر شمیل، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، فرمانده، همرزمان، پرسنل پایگاه دریابانی بندرلنگه و خانواده این مرزبان خدمتگزار نیز حضور داشتند.

سروان «ابوذر رئوفیان» از مرزبانان هرمزگانی پایگاه دریابانی بندرلنگه که در پی حادثه رانندگی در هنگام خدمت در بیمارستان بستری و به کما رفته بود، به رغم تلاش پزشکان و کادر درمانی، شب گذشته آسمانی شد.

مراسم تشییع پیکر این مرزبان فداکار با انجام تشریفات نظامی آغاز و سپس بر دستان مردم این شهر تا زادگاهش روستای سرزه خاروک برای خاکسپاری منتقل شد.