تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3771047
شناسه : 3771047
تاریخ :
طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه/پاسخ حتمی به صهیونیست‌ها+فیلم اقتصاد ایران: مردم یمن همزمان با حلول ماه ربیع الاول و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) با برگزاری راهپیمایی گسترده در صنعا و سایر استان‌های این کشور بار دیگر حمایت قاطع خود را از غزه و فلسطین اعلام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، همزمان با حلول ماه ربیع الاول و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص)، هزاران یمنی بار دیگر در صنعا و سایر استان‌های این کشور طوفان بشری به راه انداختند و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی با شعار« میلاد پیامبر هدایت (ص)... دعوت به حمایت از غزه و مسجدالاقصی» در میدان السبعین صنعا و سایر شهرهای یمن برگزار شد.

یمنی‌ها همزمان با صنعا در ۲۷ میدان شهر صعده با برگزاری راهپیمایی گسترده بر حمایت قاطع از مردم غزه و فلسطین تأکید کردند.

در استان الحدیده در غرب یمن هم در ۶۶ منطقه راهپیمایی حمایت از غزه برگزار شد.

راهپیمایان در بیانیه پایانی خود اعلام کردند: ما بار دیگر عهد و پیمان خود را با پیامبر (ص) در سالگرد میلاد ایشان برای ترک نکردن جهاد و حمایت از غزه و فلسطین تجدید می‌کنیم. 

آنها همچنین از عملیات‌های پیروزمندانه نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی در دریا استقبال و اعلام کردند: آمریکایی‌ها پا به فرار گذاشتند و به شکست در دریا اذعان کردند و بخش بزرگی از آب‌های یمن اکنون خارج از سیطره آمریکا قرار دارد. 

یمنی‌ها تأکید کردند: پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی حتمی است و به یاری خداوند، اقدامات غافلگیرکننده بزرگتری فراتر از پاسخ در انتظار صهیونیست‌هاست.