تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771042
شناسه : 3771042
تاریخ :
یاسین سلمانی از پرسپولیس جدا می‌شود؟ اقتصاد ایران: یاسین سلمانی در مورد شرایط خود در تیم گاریدو صحبت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرآنلاین: یاسین سلمانی در مورد شرایط خود در تیم گاریدو صحبت کرد.

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حاشیه جشن ۶۰ سالگی این باشگاه گفت: خیلی خوشحالیم که اینجاییم و توانستیم ۶۰ سالگی پرسپولیس را جشن بگیریم و آن بازی معروف ۶تایی‌ها.

او در مورد شرایط خودش بعد از مصدومیت گفت: متاسفانه فصل پیش آنطور که می‌خواستم نشد و امیدوارم این فصل بتوانیم کنار هم بهترین‌ها را خلق کنیم.

سلمانی در مورد شرایط رقابت پرسپولیس در آسیا گفت: تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری مثل قبل نیستند و بازیکنان با کیفیتی جذب کردند. ما هم باید از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و در استادیوم آزادی با صدهزار نفر بازی کنیم. ما دوست داریم کنار هواداران‌مان بازی کنیم و یار دوازدهم ما هواداران هستند. از مسئولان باشگاه خواهشمندم شرایطی فراهم کنند که پیش هواداران بازی کنیم.

او در مورد اینکه در چند بازی اول بازی نکرده گفت: هواداران به ما لطف دارند. ایشان بهترین شرایط تیم را می‌خواهند. هر تصمیمی آقای گاریدو بگیرند موظفیم به آن گوش کنیم و هر تصمیمی بگیرند به صلاح تیم است.

سلمانی در مورد بدنسازی سنگین شان گفت: خداوکیلی امروز خیلی فشار بود و خسته‌ایم. امیدوارم در ادامه فصل بهترین عملکردم را داشته باشم. بدنسازی واقعا سنگین است.

یاسین در مورد شایعه جدایی‌اش گفت: خودتان می‌گویید شایعه، اگر واقعیت بود الان اینجا نبودم.

 

پ