تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3771035
شناسه : 3771035
تاریخ :
مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است اقتصاد ایران: همدان ـ امام جمعه نهاوند گفت:مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: غفلت از تقویت بنیه دفاعی جنگ در پی دارد و این فرموده امام خمینی (ره) است چون دشمنان ما را رها نمی‌کنند.

وی ادامه داد: فتنه منافقان، جنگ تحمیلی و خیلی از مشکلات را دشمنان برای ما ایجاد کردند و اگر ما را ضعیف می‌دیدند بدتر از کشورهای منطقه بر سر ما می‌آوردند.

امام جمعه نهاوند افزود: این تدبیر امام راحل بود که باعث قوی شدن بنیه دفاعی کشور شد و امروز می‌بینیم که دشمنان از قدرت ما حساب می‌برند.

وی گفت: موجودیت صهیونیست‌ها نشان‌دهنده پشتیبانی دنیای استکبار از این جنایتکاران و همکاری برخی کشورهای منطقه با صهیونیست‌ها است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به شروع به کار دولت اظهار کرد: کابینه با همکاری مجلس شروع به کار کرد که آرزوی موفقیت برای آن داریم.

وی ابراز کرد: اگر بنا باشد دولت چهاردهم موفق باشد و در ادامه دولت شهیدان رجایی و رئیسی حرکت کند باید به خودباوری برسد.

امام جمعه نهاوند افزود: اعتماد نکردن به دشمن دیگر موضوع مهمی است که نیازمند توجه دولت است چرا که هر دولتی تمایل به آمریکا و اروپا نشان داد لطمه خوردیم؛ چون آن‌ها دشمن هستند و فقط فکر منافع خودشان هستند.

وی بیان کرد: پرهیز از اشرافی‌گری و حب دنیا دیگر موضوع مهمی است که دولت‌مردان برای موفقیت به آن‌ها توجه کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: حملات اخیر صهیونیست‌ها به کرانه باختری نشان داد که اگر مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی کاری نکنند همان فاجعه‌ای که در غزه ایجاد شد در کرانه باختری هم رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت مقاومت اظهار کرد: دشمن فقط زبان زور و مقاومت را می‌فهمد و این مقاومت است که دشمن را عقب نگه می‌دارد و امروز در منطقه مقاومت دست برتر را دارد.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر لزوم اتحاد و در صحنه بودن مردم گفت: در همه حوادث مانند فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و همه صحنه‌ها حضور مردم در عرصه باعث شده که نقشه‌های دشمنان شکست بخورد.