تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3771020
شناسه : 3771020
تاریخ :
درویش آدرس جذب یک بازیکن مطرح را داد اقتصاد ایران: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال یک بازیکن شاخص هستیم تا بتوانیم گمشده‌مان را در جام باشگاه‌های آسیا به دست بیاوریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال یک بازیکن شاخص هستیم تا بتوانیم گمشده‌مان را در جام باشگاه‌های آسیا به دست بیاوریم.

رضا درویش در مراسم سالگرد تاسیس این باشگاه گفت: تیم‌های بسیاری را دیدم ولی این نفراتی که امروز در پرسپولیس است، در هیچ تیمی در لیگ ایران نیست. به دنبال یک بازیکن شاخص هستیم. او هم اضافه شود تا بتوانیم گمشده‌مان را در جام باشگاه‌های آسیا به دست بیاوریم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: تیم ما بازیکن بزرگ می‌خواهد و این غیر قابل توجیه است اما هم اکنون هیچ تیمی پشتوانه پرسپولیس را ندارد. شاید شش بازیکن اصلی که اکنون نمی‌توانند جز بازیکنان اصلی باشند، هر کدام به‌تنهایی شاخص لیگ ایران هستند.

درویش اظهار کرد: امروز برای خصوصی‌سازی به خود می‌بالیم. قبل از خصوصی‌سازی مانند یک بچه یتیم بودیم که باید هر روز به یک جا می‌رفتیم و امورات‌مان را مطرح می‌کردیم تا کسی متولی شود و ما را تامین کند. اگر بشود یک برجستگی از یک تصمیم را عنوان کرد، همین خصوصی‌سازی باشگاه‌هاست.